Origoš parfémy?

31.10.2016 09:45

Jsou fajn a já je mám ráda.

Voní mi, dávají mi pocit luxusu a krásy. Pro můj nos a duši jsou rájem. Miluji vůně, pocit a emoce, které ve mne vyvolávají. Vůně kolem sebe, svěžest, teplo vůní, pocit orientu, to vše mi mohou vůně dát ...

Tak proč vůně Essens?

Upřímně, je mi jedno, kdo vyrobil danou vůni. Je mi jedno, kdo dal lidstvu ten dar, cítit něco jiného než je "živočišné"vůně linoucích se z kupé vlaků, stísněných prostorů s velkým počem lidí ... hlavně, když mohu být obklopená vůněmi.

Někdy si říkám, že naší andělé musí strádat a trpět. :-)

Přesto, když ne výrobce, tak zcela jistě rozlišuji jedno důležité pro můj nos a tím je trvalost vůně.

Jednou se navonět a cítit, že voním i po hodině, než dorazím do práce. Je to výhoda, neboť čerstvě nanesený parfém není zrovna moc příjemný, byť jde o luxusnější vůní sebevíc.

Úžasná je vůně, která v té největší vlně vyprchá a zůstane po ní étér vůně na Vašem těle, který ucítí osoba, která se k Vám nakloní anebo se dostane do Vaší osobní blízkosti. Je to vůně, která jen zlehka polechtá lidské senzory zaznamenajících vůni.

Proto, dámy, pánové. Navonějte se parfémy alespoň půl hodinu před tím, než vyrazíte do světa.

Že vůně do té doby vyprchá?

Nemějte obavy. Essens vůně ne. Ty mají vůni nebezpečně dlouhou. Zde danou půlhodinu přímo doporučuji. Věřte mi. Vyzkoušejte sami.

A Ti co vyzkoušeli? Napište mi Vaše zkušenosti. Co máte rádi Vy?